Hihi nu tar vi över !

Hejhej !:) Mohahah nu är det vi som tagit över här , vem vet kanske kommer det upp lite bilder som Sanna råkat hamna på när vi varit hos hästarna. Vem vet ! Jag heter iallafall Denise Bjurholm och är 13 år. Jag har ridit sen jag var sex år , även jag skuttar runt på klubbtävlingar tillsammans med min medryttarhäst sarina som är ett 13 årigt halvblod. När jag börja på ridskola så hade Sanna sin shettis där å han var min "favo" då hihi.. Men det var typ förra året som jag gick reda på att det var hon som ägde honom och så. Så just nu hjälper jag till att rida hennes ponny Crim. Om ni undrar något får ni fråga !:) Jag har även en egen blogg som heter disanbjurholm.blogg.se .



Kommentarer
Postat av: Sanna Carlsson

Du skulle bara våga Disan ;) haha

2012-07-30 @ 21:28:53
URL: http://mylittlepobies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: