Duktig bebis Crim :)


Som sagt så skulle Rachel och Annalena rida ut på Calle och Musse och jag och Frida skulle ut med Crim.
Idag skippade vi sadeln på Crim och drog iväg på en tur bort till täppan, uppförsbacke hela vägen och sen vände vi och gick hem så då fick han jobba på nerför :)
Hur bra som helst att passa på att bygga lite muskler ;)
Frida red i princip helt själv, jag gick med lina på andra sidan vägen.
Sen på hemvägen travade dom ca 20-30 meter, det längsta än så länge och när vi kom på "våran" grusväg upp till stallet (ca 100 meter) så red hon helt själv och jag gick 10 meter bakom ungefär :)
Dagens övningar med Crim:
Träna på halt och igångsättningen till skritt och även styra han över vägen och tillbaka utan min hjälp :)

Och för Maximus och Annalena hade det gått bra :)
Musse verkade visst vara supertaggad idag!
Kul för honom att komma ut med Calle och inte bara "tråkiga" Crim som bara skrittar, haha.

Nu är det dags att tvätta igen!
Tjao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: