Gääääsp!

Att kliva upp 9 har då inte varit jobbigt eftersom jag alltid vaknar mellan 6 och 9, alltså har 9 varit sovmorgonen innan.
Men är man helt slutkörd och det blir sena kvällar i över en månad, då är det verkligen super jobbigt!
Ställde klockan på 08.30 idag, men hade tydligen inte hört larmet, vaknade av Glenns larm klockan 09.00 och jag kunde knappt slå upp ögonen!

Men nu är jag vaken och redo att hämta hem lite brudar, handla gott till ikväll och hämta lite ved! :)
Fy vad kul vi ska ha, har verkligen längtat <3



En bild från ridlägret! :)

Hejdå sommaren och välkommen hösten, kommer sakna sommaren med längtar lite smått till mysiga hösten, lite brrrr-känsla :)

Nu har jag inte tid att ligga här, ska åka om 10 min!

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: