Billiga ponnyer!!!

Gick ut i godan ro i morse och satt mej på cykeln, kikade in i hagen här hemm och ser inte en enda shettis....
Kikar runt lite till och ser Mimik med svansen rakt upp med luftiga steg inne i Marie och Bertils sommarhage mitt bland alla stora hästar -.-
Dracula står i skogsdungen utanför hagen och försöker bryta sej in!
PANIK!
Stackars Joda blev lämnad själv på gården och stackarn bara skrek när matte försvann...
Fick ringa ut Glenn som tog in Dracula i en box medans jag jagade Mimik som VÄGRADE att bli fångad!!!! >:(
Glenn kom tillbaka och fick tag på Mimik tillslut och vi kunde cykla vidare till Rachel där jag hade utsläpp!
Bara nästan 1 timme försent, men nu är dom ute och shettisarna i varsin box och jag hoppas dom skäms!!!

Jag har precis smäckat i mej tacogratäng och ett stort glas mjölk och strunta allt med kaloriräkning att göra!
Jag är irriterad, arg, trött och gnällig, usch!!!




/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: