Fredag!

Idag kommer Frida, Disan är sjuk så där ser förhoppningarna inte speciellt bra ut att hon kan komma :(
Jag som längtat massor efter som båda!... 
Vi får hoppas Disan kan komma i morgon i alla fall, men då åker ju Frida hem, men men, allt löser sej :P

På tal om nåt helt annat...
Min handled gör nåt så fruktansvärt ont i mellan åt att jag inte vet vart jag ska vägen!
Måste nog snart uppsöka en läkare, för jag fungerar inte riktigt som jag ska och kan knappt packa hö :(

Men nu till lite roligare saker! :D
Frida och jag ska i alla fall rida upp på klacken och fika och jag tänkte tvinga henne att vi ska ha med 3 hästar som handhästar.
Hon kommer bli tokig ;) Men alla hästarna är behov av en långtur ;)

Tänkte vi skulle försöka verka lite när Frida är här, behöver gå igenom en hel del och blir så mycket enklare med sällskap <3

Höstbilder skulle vi också hinna med, men Disan är ju sjuk så får bli en annan gång för ville vi skulle ha en bild på alla oss <3

Bjuder på en höstbild på Mimik och Disan från förra hösten! :)


/Sanna