Tur x 2

Idag blev det två turer för mej :)
Först red jag Fjola när det var lektion och sen tog jag mej en tur på Maximus med Crim som handhäst tillsammans med Enya och Hajen :)
Så imorgon är nog min muskler ömma efter 2 barbackaturer som var rätt jobbiga haha (för min kropp alltså).


Nu har jag ätit kvällsmat och krypit ner under täcket med My och Joda och kikar på Trolljägarna.
Jag fattar inte hur folk orkar/kan sitta och hota och trycka ner folk via internet!
Skäms på er!
Förstår man inte hur rädd och ledsen folk blir?
Jag skulle aldrig ens komma på tanken att göra något liknande!
Man tror ju inte att det är sant!

Var alltid vänlig och kan du inte uppföra sej, så kan man åtminstone vara tyst!

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: