Semester

Nu har vi varit på en veckas semester nere på västkusten :)
Kom hem till Laxsjön igen inatt och idag ska jag äntligen få pussa på pållarna som jag inte fått träffa på en hel vecka!
Frida kommer hit idag efter jobbet, så vi tänkte kolla igenom alla pållar som gått på bete 1 vecka, med daglig uppsyn givetvis, men kan vara bra att titta lite närmare på hästarna och sen ska hästarna verkas också :)

Ligger fortfarande kvar i sängen, funderar på att gå ut i skogen och kolla efter kantareller, ser på svampgrupperna på facebook att dom redan börjat växa, så blir så ivrig ;)
Hundarna sover dock än efter den långa resan, så dom kanske inte är lika pepp på det som mej haha!

Denna dag kommer bjuda på så mycket känner jag!
Jag ska få träffa många saknade ansikten och jag ska få ha Frida här enda tills imorgon! :D


/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: