Kändis ;)

Hände en rätt kul grej idag....
Var en tjej som kommenterade en bild på Maximus på DV och frågade om det var han hon hade sett i tidningen, såklart fattade jag ingenting och skrev bara "va"? Haha.
Så skrev hon att hon hade sett det från tävlingen i narvgården och att hästen hette Maximus och liknade honom, så jag forskade lite och redaktionen skickade mej en fil med artikeln via mailen, dock kan jag inte printa bilden då min print screen inte funkar :(
Så får bli en dålig bild tagen från datorn, sorry för det. Men ville visa upp det, stolt som man är ;) Haha.



Jaja nu får det vara nog med mallighet!

Nu på kvällen körde vi upp sista soffdelen till klubbstugan, blev en liten myshörna där uppe :)
Vi körde upp soffan med shettisen Dracula och det var så mysigt att åka häst och vagn, var himla längesen, nu saknar jag (tror det eller ej) att köra Mimik (fast han är galen) ;)

Nu är det dags att slänga sej i soffan tills Glenn kommer hem från jobbet så vi kan sussa <3

Natti på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: