2 underbara dagar!

Igår fixade jag och Jennie en ny beteshage och plockade ner den gamla :)
Vi har så mycket att prata om tanta och jag <3
Planer och drömmar som för mej in i lyckliga världen, så himla härligt!

Vi tog oss en kvällstur med pållarna också.
Enya red Hajen, Jennie och Alvin körde Crim och jag red Musse i min otroligt sköna fårskinnssadel som jag provade för första gången igår!
Mimik fick gå med som handhäst medans jag red :)

Idag tömkörde vi Fenos och Lymmel en sväng för första gången och lilla Lymmel var sååå duktig!
Han blir nog en toppen körponny sen! :)
Fenos var lite mindre duktig, men skam den som ger sej ;)

Tog samma tur som igår kväll idag också med samma hästar, men Cassandra följde med på Simba och Twix fick följa med Mumin som handhäst :)
Musse har varit så lugn båda dagarna vi har varit ut och idag travade och galopperade lugnt och fint och jag var "barbacka" i fårskinnssadeln med 2 handhästar!
Så duktig kille <3

Efter ridturen släppte vi dom på nya betet och jisses så glada dom blev! :D
Och när jag kom hem fick jag bli dunder glad med :)
Min kusin hade lämnat en present till mej medans jag inte var hemma, ett presentkort på hööks på 1500 kr!
Jag som behöver reflexer och massa annat, kunde inte komma mer lämpligt och jag är så himla tacksam <3

Jag och Jennie har förresten varit ut med hundarna båda dagarna och utforskat lite nya vägar :)
Så kul att få se lite mer av laxsjöskogarna!



/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: