Mindre motiverad...

..att blogga.
Blir lite inlägg då och då i alla fall :)

Hästarna betar tätt intill huset medans jag ligger och vilar min onda rygg efter hagbygge med sambon.
Funderar på att ge mej ut på en kvällspromenad innan insläppet nere vid Musse, men får se vad ryggen säger om det...

Just nu känns mitt liv ganska spännande trots att jag är lite ur form i både kropp och själ.
Hopp om framtiden har infunnit sej en aning och man kan inte annat än att hoppas allt går som man vill.
Hade varit så kul!


Mina älsklingar <3

Hoppas åskan håller sej borta trots den mörka himelen, jag vill inte veta av den idag ;)
Frida är på ingång och ska hälsa på en sväng, så jag lär väl kliva upp hur sängen haha!

Ha det fint!

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: