Sovmorgon?

Njaaa inte så mycket som jag hoppats på!
Vaknade 08.45 och då kändes det som jag hade trugsovit i typ 4 timmar minst!
Så trodde klockan skulle varit minst kring 12.00-13.00 haha.
Kan inte minnas sen jag sov så länge faktiskt :P
Tror jag var nära att trugsova mej till 11 förra helgen, men då var jag heeeelt slut efter 1,5 vecka utan en enda sovmorgon...
Men hur som helst är jag tydligen utvilad och fick ju bra timmars sömn i natt, så ska absolut inte klaga :)
Imorgon ska jag upp 06.00 och ge mej ut och släppa ut hästarna i båda stallen, så då blir det definitivt ingen sovmorgon ;)

Igår var vi ner till Musse och verkade han, gjorde rent krubban, friserade honom och Disan tog ett pass i paddocken med ett hinder.
Checkade igenom växlarna, lite övergångar och att landa i rätt galopp efter hindret.
Avslutade med ett galoppombyte, blev dock kors, men nöjda endå med tanke på vad längesen vi tränade på det!
Disan är så duktig, balanserad och sitter så jäääädrans bra i sadeln.
Fast Musse drar ner huvudet, ångar på och blir jävulskt stark så är hälen ner och stigbygeln på tån.



Hade ingen bild från igår så fick bli en gammal bild på Musse och ryggen på Disan ;)

Ikväll är det lektioner, men måste även jobba med lite pappersarbeten nu före lunch också.
Appropå lunch! Vad ska man äta idag då?
Måste ju göra matlåda till mannen i huset också, men som den lilla wannabe-kock jag är så tycker jag ju det är väldigt kul att laga mat :)

Men ligga här och dra mej i sängen har jag då inte tid med!

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: