Reflex-Premiär

Idag har kag varit effektiv!
Vaknade tidigt och hann med mycket fram till Hem till gården började, då tog jag mej en paus och sen drog jag upp till Jennie för att tömköra Spiken för första gången sen han flyttade hit :)
Jennie tömkörde Hajen som blivit så lugn och harmonisk! Vilken skillnad! En helt annan häst!

Sen hann vi med en kopp te innan det var dag för lektioner.
Red ut med första gruppen, jag red en pigg och busig Musse, tror alla pållarna var pigga idag ;)
Crim hade visst dragit till med ett glädjeskutt också haha.

Grupp 2 fick ha balans-övning på Mumme.
Han är så bra med sina myrsteg, vem som helst kan ju trava utan händer på en Mumin-häst! <3

Efter lektionerna red jag och Enya ut på en sen kvällstur, premiär för reflexerna blev det!
Lite mysigt att få börja med reflexer faktiskt :)
Jag red på en pigg Midi som inte alls tycker vi bara ska skritta och ha tråkigt ;)
Hon tycker det är så himla kul att få komma ut och igång igen! 
Älskade Tant <3


Nu ska jag sussa, upp tidigt som vanligt!

Natti!

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: